Pirmajam diplomuoto režisieriaus darbui pasitelkiami jaunieji Kauno dramos teatro aktoriai. Rūsti, karo sutraiškytos kartos kasdienybės studija. Galbūt pirmas bandymas pokarinėje teatro scenoje Sauliaus Šaltenio tekstais ir Eimunto Nekrošiaus metaforomis perteikti košmarišką prievartaujamos lietuvio dvasios kasdienybę.
Dabar išeinančioji Nekrošiaus, Sabulio, Storpirščio, Bartulio… karta, miškinių – „žalių“ vaikai. Būtent taip, kaip Nekrošiaus spektaklyje, vaiko akimis žiūrint, pokaryje žibėjo penkiakampė žvaigždė stribo Pernaravičiaus kepurėje, lūžinėjo dantys į suakmenėjusią duoną, taip drebėjo iš baimės mokytojai ir taip mylėjo savo, Jėzaus kančiomis gargaliuojančius miškinius, pokario tetos Angelės.
Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejuje vyko keturių parodų ciklas ,,Kvadratas“, skirtas režisieriui Eimuntui Nekrošiui. Teatras ,,Meno fortas“ pristatė net tris parodas. Tai teatro fotografo Dmitrijaus Matvejevo fotografijų paroda ,,Nekrošiaus teatras: abipus uždangos“, Eimunto Nekrošiaus spektaklių iš viso pasaulio plakatai ir paroda ,,Eimunto Nekrošiaus meno fortas“. Muziejus surengė ketvirtąją parodą ,,Ateičiai iš praeities“, kuri skirta ankstyvajam Eimunto Nekrošiaus kūrybos laikotarpiui. Ypatingas dėmesys skiriamas Valstybiniame Jaunimo teatre sukurtiems spektakliams.